Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

Автор: admin от 15-12-2017, 09:15, посмотрело: 3 500

324 «НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ»
ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫ
Қалыптастырушы
бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы
Дене шынықтыру
1-сынып


Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы
Дене шынықтыру
1-    сынып


Аталған тапсырмалар жинағы мұғалімге 1-сынып білім алушыларына «Дене
шынықтыру» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауды жоспарлау, уйымдастыру
және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жинақ тапсырмалары оқу
бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар мұғалімнің ұқсас
тапсырмаларды құрастыруына, іріктеуіне, білім алушылардың оқу мақсаттарына
жету бойынша сындарлы (конструктивті) кері байланыс беруіне көмектесетін үлгілер
болып табылады.
Жинақга ұсынылатын сипаттама білім алушылардың қажеттіліктері мен
мүмкіндіктерін есепке ала отырып, тапсырмаларға өзгерістер мен толықтырулар
енгізуге, бейімдеуге мүмкіндік береді.
Жинақ бастауыш сынып мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау
бойынша өңірлік, мектеп үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға
арналған.
Жинақгы дайындау барысында ресми интернет-сайттарынан алынған
қолжетімді ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне-аудиоматериалдар және т.б.)
қолданылды.
Қолданылған шартты белгілер:
* әр тоқсан барысында 2 ортақ тақырып қамтылатынын ескеріп, оқу
мақсаттарына қол жеткізу үшін берілетін тапсырмалар мазмұнына ортақ
тақырыптарды (мүмкіндігінше) кіріктіру ұсынылады.
** бағдарламадағы оқу мақсаттарының бір бөлігі қолданылады.


Мазмұны
1-    тоқсан.................................................................................................................................... 5
Бөлім «Денсаулық мағынасын түсіну және түю»........................................................... 6
Бөлім «Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар».......................... 13
2-     тоқсан.................................................................................................................................. 21
Бөлім «Шығармашылықжәне сыни тұрғыдан ойлауарқылы гимнастикалық
жаттығулар»...................................................................................................................... 22
Бөлім «Қазақұлттық қозғалыс ойындары».................................................................... 29
3-     тоқсан.................................................................................................................................. 35
Бөлім «Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету»............................................... 36
Бөлім «Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту».............. 42
4-     тоқсан.................................................................................................................................. 51
Бөлім «Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар».......................... 52
Бөлім «Салауатты өмір салтын қалыптастыру».......................................................... 59





4

   


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



1-тоқсан

Бөлім «Денсаулық мағынасын түсіну және түю»



Оқу мақсаты:                      1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезіндегі
қиындықгар мен тәуекелдерді анықгайды.
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі:                                 Қолдану
Бағалау критерийі:          Білім алушы
•                            Дене                   жаттығуларын  орындау      барысында
туындайтын қиындықтарды анықгайды;
•                            Дене                   жаттығуларын  орындау      барысында
туындайтын тәуекелдерді анықгайды.
Тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Гимнастикалық қабырғамен өрмелеу жаттығуларын
орындау барысында туындайтын қиындықгар мен тәуекелдерді атаңыз.




 
Дескриптор:          Білім алушы
- өрмелеу барысында туындаған қиындықгарды атайды;
-жаттығуды орындауға қатысты тәуекелдерді айтады.


Оқу мақсаты:                               1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене
белсенділігін ұғыну.
Ойлау дағдыларының            Білу және түсіну
деңгейі:
Бағалау критерийі:                   Білім алушы
•      Денсаулық ұғымы туралы ой бөліседі;
•      Дене белсенділігінің денсаулыққа тигізетін
пайдасын мысал келтіре отыра түсіндіреді.
Тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Суреттегі іс-әрекеттерді «денсаулық» ұғымымен
байланыстырып әңгімелеңіз.




 
• Дене белсенділігі дегенді қалай түсінесіз? Жұпта талқылаңыз.
Дескриптор:            Білім алушы
-     суреттерге сүйене отырып, «денсаулық» туралы әңгімелейді;
-     «дене белсенділігі» ұғымын талқылайды.


Оқу мақсаты:                               1.3.2.2 Жаттығуларды         орындау кезінде денені
ширатып, шынықтырудың маңызын сипаттайды.
Ойлау дағдыларының            Білу және түсіну
деңгейі:                                          Қолдану
Бағалау критерийі:                   Білім алушы
•      Денені ширату және босату
жаттығуларының маңызын түсіндіреді.
•      Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.

Тапсырма



 




 
Дене жаттығуларының ағза үшін қандай пайдасы бар? Топта талқылаңыз.
Дескриптор:            Білім алушы
-    дене жаттығуларын дұрыс орындайды;
-    денені ширату жаттығуларын анықтайды;
-    денені босату жаттығуларын анықтайды;
-    денені ширатудыңжәне босатудың маңызын сипаттайды.

Оқу мақсаты:                               1.3.3.3 Дене             жаттығуларын орындау кезінде
ағзадағы физикалық өзгерістерді анықгайды.
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:                                          Қолдану
Білім алушы
•      Дене жаттығуларын орындайды.
•      Дене жаттығуларын орындау кезіндегі ағзада
(жүрек соғысы, тыныс алу) болатын
өзгерістерді айтады.



Жұбыңызбен «Әтештер шайқасы» ойынын ойнаңыз. Бір-біріңізге ағзаңыздағы
өзгерістер туралы әңгімелеңіз.
Дескриптор:            Білім алушы
-    ойын шартын сақгап ойнайды;
-     өз денесінде болған өзгерісті айтады (дем алудыңжиілеп кетуі,
аяқгардың шаршауы, бастың айналуы және т.б.).

1.1.2.2. Негізгі дене қозғалыстарын және олардың
қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын біледі.
Білу және түсіну
Қолдану
Бағалау критерийі:                     Білім алушы
•       Негізгі дене қозғалыстарын атайды.
•       Негізгі дене қозғалыстарын                 дене
жаттығуларымен байланысын анықгайды.
1-тапсырма



Суреттерді сөздермен байланыстырыңыз. Дене қозғалыстарын атаңыз.
Дескриптор Білім алушы
-     берілген сөздерді тиісті суреттермен байланыстырады;
-     суретте көрсетілген дене қозғалыстарын атайды.
2-тапсырма



Алға және артқа қарай аударылып түсу жаттығуларын орындаңыз. Олардың
байланысы туралы әңгімелеңіз.
Дескриптор:           Білім алушы
- алға және артқа қарай аударылу жаттығуларын орындауда
дене мүшелерін бірікгіріп ұстайды;
-дене мүшелерінің байланысын сипаттайды.








Топтықжумыс.






Топпен бірге қарапайым жарыстардың біреуіне қатысыңыз.
Кім алыс секіреді? Кім көп секіреді?
Дене жаттығуларын орындауда жасалған қозғалыс түрлерін атаңыз.
Дескриптор:             Білім алушы
-  допты нысанаға басынан асыра лақгыруды дұрыс
орындайды;
-     белгіленген арақашықгыққа жүгіреді;
-     ұзындыққа секіруде бас пен кеуденің қалпын сақгайды;
-     жіппен секіруде қол мен аяқ үйлесімділігін дұрыс ұстайды;
-     қозғалыс түрлерін атайды.

Оқу мақсаты:                           1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін
анықтайды.
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі:
Бағалау критерийі:                Білім алушы
•      Дене қимылдарының түрлерін атайды.
•      Дене қимылдарына қатысу үшін ескерілетін
жағдайларды атайды.
Тапсырма
Сізге спорттың қай түрі ұнайды? Спорт түрін таңдау үшін нені ескеру керек?
Жұпта ой бөлісіңіз.




 
Дескриптор:            Білім алушы
-    спорт түрлерін ажыратады;
-    спорт түрін таңдауда ескерілетін жағдайларды атайды;
-    өзінің жеке мүмкіндіктерін анықгайды және түсіндіреді.


Бөлім «Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар»

Бөлімше 1.1 «Рөлдік-сюжеттік қозғалмалы ойындар»




Оқу мақсаты:
1.2.8.8.
Түрлі
қарапайым
әрекеттерді орындау
 
кезінде
өзінің
рөлін және
басқалардың рөлін
 
біледі,
тани
бастайды,
айырмашылықгарды
 
құрметтеиді.
 
 




 


 
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:                                          Қолдану
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•      Қарапайым жаттығуларды орындау
барысында өз рөлін анықгайды.
•      Дене жаттығуындағы басқалардың рөлінің
айырмашылығын            анықғайды және
құрметтейді.
Тапсырма
«Аңшылар мен үйректер» ойынын ойнаңыз.

Г—' * —



 
Әр рөлдегі ойыншының әрекетін сипаттаңыз.
Дескриптор:             Білім алушы
-    ойын барысында өз рөлін дұрыс орындайды;
-    рөлдер арасындағы айырмашылықгы анықтайды және
құрметтейді;
-    аңшының рөлін сипаттайды;
-    үйректің рөлін сипаттайды.


Оқу мақсаты:                          1.1.2.2. Негізгі дене қозғалыстарын және олардың
қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты
болатынын біледі.
Ойлау дағдыларының       Білу және тусіну
деңгейі:
Бағалау критерийі:              Білім алушы
•      Негізгі дене қозғалыстарын атайды.
•      Негізгі дене қозғалыстарының қарапайым
дене жаттығуларымен                   байланысын
түсіндіреді.
Тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Негізгі дене қозғалыстары мен қарапайым дене
жаттығуларының айырмашылығы неде? Түсіндіріңіз.
негізгі дене
қозгалыстары



і і
• Тағы қандай дене қозғалыстары мен дене жаттығуларын білесіз? Мысал
келтіріңіз.
Дескриптор:            Білім алушы
-   негізгі дене қозғалысы мен қарапайым дене жаттығуларының
айырмашылығын түсіндіреді;
-   негізгі дене қозғалысы мен қарапайым дене жаттығуларының
байланысына мысал келтіреді.

Оқу мақсаты:                             1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз
бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін біледі.
Ойлау дағдыларының           Білу және түсіну
деңгейі:
Бағалау критерийі:                  Білім алушы
• Нәтижеге өздігінен қол жеткізу үшін
орындалатын әрекеттерді анықтайды.
Тапсырма
Мақсатына жету үшін спортшылардың бойында қандай қасиеттер болу керек?
Оған қандай жолдармен қол жеткізуге болады?




 
Сіз спорттың қай түрімен айналысасыз немесе айналысқыңыз келеді?
Мақсатыңызға жету үшін қандай әрекеттер жасайсыз?
Дескриптор:             Білім алушы
-    спортшыларға тән қасиеттерді атайды;
-    мақсатқа қол жеткізу жолдарын түсіндіреді;
-     өз мақсатына қол жеткізу үшін қандай әрекеттер
жасайтындығын айтады.


1.2.1.1. Дене қызметін орындау және оған қатысу
кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын
және жоспарларын білу және түсіну.
Білу және түсіну
Қолдану
Бағалау критерийі:                     Білім алушы
•      Дене жаттығуларын орындауға қатысты
идея, стратегия және жоспар ұсынады.
•      Дене жаттығуларын орындауға қатысады.
Тапсырма
Жұптық жұмыс.



Суреттерге мұқият қараңыз. Берілген жаттығуларды орындауға қатысты ойын
шартын құрастырыңыз. Жұпта ойын шартын бекітіңіз және ат қойыңыз. Өзге
жұптан өздеріңіз құрастырған ойын шартын өзгертуді өтініңіз.
Дескриптор:           Білім алушы
-  суреттер бойынша ойынның нақгы шартын бекітеді және
ат қояды;
-     ұсынылған идеяны өзгертеді немесе жалғастырады;
-  ойынды жеңу мақсатында стратегия немесе жоспар
ұсынады;


1.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда
қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын
мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен
идеяларды білу және бөлісу.
Білу және түсіну
Қолдану
Білім алушы
•      Дене жаттығуларын орындау барысында
басқа оқушылармен қолайлы кеңістік пен
ресурстарды бөліседі.
•      Басқа оқушыларға құрметпен қарайды.
1-тапсырма



Суретке мұқият қараңыз. Эстафетада жеңіске жету үшін оқушылардың бойында
қандай қасиеттер болу керек? Оған кеңістік пен ресурстарды бөлісудің тигізетін
әсері бар ма? Болса қандай? Әңгімелеңіз. Эстафеталық ойынға қатысыңыз.
Дескриптор:             Білім алушы
-   эстафеталық ойындарға қажетті ресурстар мен кеңістікті
сипаттайды;
-   кеңістік пен ресурстарды дұрыс бөлісудің тигізетін әсерін
айтады.


2-тапсырма
Топтық жұмыс.
Сурет бойынша кеңістік пен ресурстарды бөлісу туралы пікір айтыңыз. Топта
ойынның шартын құрастырыңыз және ойынға қатысыңыз.




 
Дескриптор:           Білім алушы
-    қажетті кеңістік пен ресурстарды бөлісу туралы пікір айтады;
-    ойын шартын құрастыруға қатысты идеясымен бөліседі.


1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін
анықтайды.
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•      Дене қимылдарын орындауға қажетті
қасиеттерді анықтайды.
•      Дене қимылдарына өзінің қатысу мүмкіндігін
сипаттайды.
Тапсырма



Суреттерге мұқият қараңыз. Әр суретке қатысты сөздерді анықтап,
байланыстырыңыз.
икемділік






тепе - теңдік сақтау
• Сіздің күреске қатысу мүмкіндігіңіз қандай? Сол туралы әңгімелеңіз.
Дескриптор:            Білім алушы
әр суретке қатысты сөздерді анықгайды және
байланыстырады;
-     күреске қойылатын талаптарды атайды;
-     өзінің мүмкіндіктері туралы әңгімелейді.





20

   


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



2-          тоқсан


Бөлім «Шығармашылықжәне сыни тұрғыдан ойлау
арқылы гимнастикалық жаттығулар»
Бөлімше 1.1 «Қауіпсіздік ережесі»
Оқу мақсаты:                               1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау
кезінде қиындықгар мен тәуекелдерді анықгайды.
Ойлау дағдыларының            Білу және түсіну
деңгейі:                                         Қолдану
Бағалау критерийі:                   Білім алушы
•       Дене жаттығуларын орындау барысында
туындайтын қиындықгарды анықгайды.
•       Дене жаттығуларын орындау барысында
тәуекелдерді сипаттайды.
1-тапсырма
Гимнастикалық орындық үстінен еденге секіріп түсу және жүрелеп отырып,
алдыға қарай домалау жаттығуларын орындаңыз.




 




 
• Жаттығуды орындау барысында туындауы мүмкін қиындықтар мен
тәуекелдерді атаңыз.
Дескриптор:             Білім алушы
-     жаттығуды талапқа сай орындайды;
-     секіру барысындағы қиындықгарды атайды;
-     домалау кезіндегі қиындықгарды атайды;
-     жаттығуды орындауға қатысты тәуекелдерді сипаттайды;
-     қауіпсіздік ережелерді сақгаудың маңыздылығын түсінеді.


Оқу мақсаты:                                1.3.2.2. Жаттығуларды орындау кезінде денені
ширатып, шынықтырудың маңызын сипаттайды.
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•      Денені ширату және босату жаттығуларын
орындайды.
•      Денені ширату және босату
жаттығуларының маңызын түсіндіреді.
1-тапсырма
Суретте бейнеленген жаттығуларды орындаңыз. Бүл жаттығулар топтамасы
қалай аталады?




 
Денені ширату және босату жаттығулары қандай мақсатта орындалады?
Түсіндіріңіз.
Дескриптор:            Білім алушы
-    берілген жаттығуларды орындайды;
-жаттығулар топтамасын атайды;
-    денені ширату жаттығуларының пайдасын айтады;
-    денені босату жаттығуларының қажеттілігін түсіндіреді.


Оқу мақсаты:                                1.1.2.2. Негізгі    дене қозғалыстарын және олардың
қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын біледі.
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:                                          Қолдану
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•       Негізгі дене қозғалыстарын атайды.
•      Негізгі дене қозғалыстарын қарапайым дене
жаттығуларымен салыстырады.
1 -тапсырма



Суретте дене қозғалысының қай түрлері бейнеленген?
• Негізгі дене қозғалысы мен қарапайым дене жаттығуларының байланысы
туралы әңгімелеңіз.
Дескриптор:             Білім алушы
-    суретте көрсетілген қозғалыс түрлерін сипаттайды;
-    көрсетілген дене қозғалыстары мен жаттығуларды орындайды;
-     дене қозғалысы мен дене жаттығуларының байланысын
салыстыра отыра әңгімелейді.


Оқу мақсаты:                               1.1.5.5. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-
қимылдарды біледі және орындай алады.
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:                                          Қолдану
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•      Кеңістіктерде орындалатын бірқатар
қарапайым іс-қимылдарды сипаттайды.
•      Кеңістікте орналасқан жабдықтарда
қарапайым іс-қимылдарды орындайды.
1 -тапсырма
Суретте көрсетілген гимнастикалық жабдықтарды атаңыз. Әр түрлі гимнастикалық
жабдықтарда орындалатын қарапайым қимыл-қозғалыстарды орындаңыз.




 




 
Дескриптор:            Білім алушы
-     дене қозғалысы барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды;
-  кеңістікте орындау мүмкін қарапайым іс-қимылдар туралы
айтады;
-     кеңістікте орналасқан гимнастикалық жабдықтарды атайды;
-  кеңістіктегі түрлі жабдықтар арқылы қарапайым іс-
қимылдарды дұрыс орындайды.


Оқу мақсаты:                               1.1.4.4. Қозғалыс машықгары бойынша өзінің күшті
жақгарын және кемшіліктерін сипаттай біледі.
Ойлау дағдыларының             Қолдану
деңгейі:                                          Бағалау
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•      Дене жаттығуларын орындаудан кейін өзінің
күшті жақгарын анықгайды.
•      Дене жаттығуларын орындаудан кейін өзінің
әлсіз жақгарын анықгайды.
1 -тапсырма
Эстафеталық жарыс ойындарына қатысыңыз.




 




 
Сізге қай жаттығуды орындау оңай, қайсысы қиын болды? Жұбыңызбен бөлісіңіз.
Дескриптор:          Білім алушы
-     эстафетаға белсенді қатысады;
-     орындалған жаттығудағы қозғалыс түрлерін атайды;
-  орындалған жаттығуларға қатысты өзінің күшті жақгарын
сипаттайды.
-  орындалған жаттығуларға қатысты өзінің әлсіз жақгарын
сипаттайды.


Оқу мақсаты:                               1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз
бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін біледі.
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:                                          Қолдану
Бағалау критерийі                     Білім алушы
• Нәтижеге өздігінен қол жеткізу үшін
орындалатын әрекеттерді анықгайды.
Тапсырма
Жұптаса отырып, суретте бейнеленген жаттығуды орындап көріңіз. Бұл жаттығуда
қарсыласты жеңу үшін қандай қасиет басым болу керек? Түсіндіріңіз.




 
• Күштілікті қалыптастыру үшін қандай жаттығулар орындау керек?
Суреттердің көмегімен әңгімелеңіз.




 
Дескриптор:            Білім алушы
-    дене жаттығуларын орындайды;
-     қарсыласты жеңу үшін қажетті қасиеттерді атайды;
-  күштілікті қалыптастыруға бағытталған жаттығулар түрін
анықгайды (жүрелеу, кеудені жерден көтеру, күресжәне т.б.)
және ойларымен бөліседі.


Оқу мақсаты:                         1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының
күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздейді және бақылайды.
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі:
Бағалау критерийі:              Білім алушы
•      Шығармашылық тапсырмаларды орындағаннан
кейін өзінің күшті жақгарын атайды.
•      Шығармашылық тапсырмаларды орындау
нәтижелерін жақсарту жолдарын ұсынады.
1-тапсырма
Суреттегі кейіпкерлер қандай қалыпты көрсетіп тұр? Спорттың қай түрлері тепе-
теңдікті сақтауды талап етеді?




 
• Тепе-теңдікті сақгау жаттығуларын орындаңыз. Өзгелердің орындауын
бақылаңыз. Орындаудағы жақсы жақгарды және жақсартуды қажет ететін
тұстарды анықгаңыз. Ойыңызбен бөлісіңіз.
Дескриптор:              Білім алушы
-     көрсетілген қалыптарды атайды;
-     тепе-теңдікті сақгауды талап ететін спорт түрлерін анықгайды;
-     тепе-теңдікті сақгау жаттығуларын орындайды;
-     өзгелердің орындаған жұмыстарына бақылау жүргізеді;
-  бақылау нәтижесі бойынша жұмыстың жақсы жақгарын
анықгайды;
-  жаттығуларды орындау нәтижелерін жақсарту жолдарын
ұсынады.


Бөлім «Қазақ ұлттық қозғалыс ойындары»
Бөлімше 2.3 «Қазақ халқының сапт-дәстүрі мен мәдениетін таныстыру»
1.2.7.7 Дербес және топтық қызметті орындау
кезінде өзара қалай әрекет етуді біледі.
Патриоттықтың неге негізделгенін түсінеді.
Білу және түсіну
Қолдану
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•      ¥лттық ойындардың ерекшеліктерін түсінеді.
•      Қозғалыс ойындары кезінде топтық
жаттығуларға қатыса отырып, жеке
әрекеттерін көрсетеді.
1 -тапсырма
Сыныптастарыңызбен бірге «Теңге ілу» ойынын ойнаңыз.
Ойын шарты:
Ойынға қатысушылар тең екі топқа бөлінеді. Әрқайсысы жеке-жеке шыбық атқа
мінеді. Ойын басталатын жерге сызық сызылады. Одан әрі 20-30 метрдей жерден
тереңдігі бір қарыстай екі шұңқыр қазылады. Шұңқырға он-оннан тас салынады.
Бастаушының белгісі бойынша әр топтың бір ойыншысы шыбық аттарымен
шауып келіп, шұңқырдағы тасты іліп алып, қайта шауып кетуі тиіс. Келесі
ойыншы ары қарай жалғастырады. ¥пай топтың іліп алған тастарының санына
қарай есептеледі.
• Ойын барысындағы топтық әрекетті сипаттаңыз.
Дескриптор:          Білім алушы
-     қай топта ойнайтынын анықтайды;
-     сызылған сызықтың бойында тобымен ойынға дайындалады;
-     ойынды бастайтын және аяқтайтын ойыншыны таңдауға
қатысады;
-     өз кезегі келгенде қысқа уақытта шұңқырдағы тасты іліп алуға
тырысады;
-     ойынның шартын сақгайды;
-     ойын кезіндегі топ мүшелерінің және өзінің әрекетін
сипаттайды;
-     «Теңге ілу» ұлттық ойынының ерекшеліктерін атайды.


1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін
анықтайды.
Ойлау дағдыларының            Білу және түсіну
деңгейі:
Бағалау критерийі:                   Білім
Тапсырма



Суреттерге мұқият қараңыз. Қазақ ұлттық ойындарын атаңыз және оны ойнауда
жеке мүмкіндіктеріңіз туралы әңгімелеңіз.
• Сіз қандай спорт түрімен айналысасыз? Ол қандай дене қимылдарын талап
етеді?
Дескриптор:             Білім алушы
-     суретте бейнеленген қазақ ұлттық ойын түрлерін ажыратады;
-     өзініңжеке мүмкіндіктері туралы ой бөліседі;
-     айналысатын спорт түрі туралы айтады;
-   аталған спорт түрі қажет ететін дене қимылына қатысты өз
мүмкіндігін сипаттайды.


Оқу мақсаты:                                 1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының
күшті жақгарын және жақсартуды қажет ететін
жақгарын іздейді және бақылайды.
Ойлау дағдыларының               Қолдану
деңгейі:
Білім алушы
•      Шығармашылық                    тапсырмаларды
орындағаннан кейін өзінің күшті жақгарын
атайды.
•      Шығармашылық тапсырмаларды орындау
нәтижелерін жақсарту жолдарын ұсынады.



Суретке мұқият қараңыз. Жұпта допты нысанаға дұрыс лақгыру жолын
талқылаңыз.
•      Суретте бейнеленген әрекеттерді орындаңыз.
•      Көрсетілген жаттығудың «Асық ату» ойынын ойнау үшін қандай
маңыздылығы барын анықгаңыз.
Дескриптор:          Білім алушы
-     допты нысанаға лақгыру тәсілдерін сипаттайды;
-     допты нысанаға лақгыру жаттығуларын орындайды;
басқа оқушылардың жаттығуды орындау тәсілдерін
бақылайды;
-     өз жұмысының жақсы жақгарын айтады;
-     нәтижелерді жақсарту жолдарын ұсынады;
-  допты нысанаға лақгырудың «Асық ату» ойынын ойнаудағы
маңыздылығы туралы пікірталасқа қатысады.

Оқу мақсаты:                           1.2.6.6.Тақырыптарды, көңіл күйлер мен
эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық
элементтермен танысады және пайдаланады.
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі:                                      Қолдану
Бағалау критерийі:               Білім алушы
•      Ойын барысында сақгалатын көңіл күйлер
мен эмоцияларды сипаттайды.
•      Композициялық элементтерді атайды және
қолданады.
1 -тапсырма
Сыныптастарыңызбен «Жабайы аттар мен шабандоз» ойынына қатысыңыз.
Ойын шарты:
Кеңістіктің әр бұрышына түрлі-түсті шеңберлер қойылады. Әр шабандоз
өз шеңберінің ортасында тұрады. Басқа оқушылар кеңістікте еркін қозғалып,
жабайы аттар сияқты шоқырақгап жүреді. Белгі берілген кезде шабандоз
кеңістіктегі аттарды қуады. Үсталған атты өз шеңберінің ішіне апарады. Ойында
ұсталған жылқыларының саны көп шабандоз ұтады.



• Ойын барысындағы көңіл күйіңізді сипаттаңыз.
Дескриптор:          Білім алушы
-     ойын ережесін сақгап ойнайды;
-     көңіл күйлері мен эмоцияларын сипаттайды;
-     композициялық элементтерді (ойынның барысы, шарықгау
шегі, соңы) атайды;
-     ойын барысында композициялық элементтердің кезеі-ідеріне
сай әрекет етеді.


2-тапсырма



Дескриптор:          Білім алушы
-     бейнеленген іс-әрекеттерді сипаттайды;
-     ойын шартын құрастырады және оған ат қояды;
-     ойын барысындағы болған эмоцияларымен бөліседі;
-     ойынға белсенді қатысады.





34

   


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



3-          тоқсан

Бөлім «Ойын арқылы қозғапыс дағдыларын үйрету»
Бөлімше 2.3 «Қауіпсіздік ережесі»
Оқу мақсаты:                               1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау
кезінде қиындықгар мен тәуекелдерді анықгайды.
Ойлау дағдыларының             Білу және түсіну
деңгейі:                                          Қолдану
Бағалау критерийі:                    Білім алушы
•      Дене жаттығуларын орындау барысында
туындайтын қиындықгар мен тәуекелдерді
анықгайды.
•      Жаттығуларды орындау барысында
қауіпсіздік ережелерін сақгайды.
Тапсырма




Суретке мұқият қараңыз. Суретте қозғалыстың қай түрі бейнеленгенін атаңыз.



• Үзындыққа секіруді орындаңыз. Жаттығуды орындауда туындаған
қиындықгар мен тәуекелдерді сипаттаңыз.
Дескриптор:             Білім алушы
-    суретте қозғалыстың қай түрі бейнеленгенін атайды (секіру);
-    ұзындыққа секірудің кезеңдерін атайды және орындайды;
-     секіру кезіндегі қиындықгарды сипаттайды (тепе-теңдікті
сақгау, дұрыс еңкею, қол мен аяқты дұрыс қою);
-     секіру кезіндегі тәуекелдерді анықгайды (құлап қалу, аяғын
ауыртып алу);
-     қауіпсіздік ережелерін сақгайды.


1.3.3.3    Дене жаттығуларын орындау кезінде




ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтайды.
Білім алушы
•      Дене жаттығуларын орындайды.
•      Дене жаттығуларын орындау барысында
байқалған дене өзгерістерін сипаттайды.



Суретте көрсетілген жаттығуларды орындаңыз. Жүгіру және отырып жоғары қарай
секіру, жұптағы тартыс жаттығуларын орындаған кездегі ағзада байқалған
өзгерістерді сипаттаңыз.
Дескриптор:          Білім алушы
-     көрсетілген жаттығуларды орындайды;
-  жүгіру және отырып жоғары қарай секіруді орындауда
байқалған өзгерістерді сипаттайды;
-  жұптағы тартыс кезінде байқалған ағзадағы өзгерістерді
анықтайды;
-  жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік ережелерін
сақтайды.





Суретте бейнеленген жүгіру түрлерін орындаңыз.
Дескриптор: 

Категория: Ақпарат

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Назад Вперед
бесплатно скачать фильмы без регистрации и скачать DataLife Engine

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
 
yandex.ru